reklama

Listy pre neho: ty a ja.

Pred Tebou som otvorená kniha, kým ty starostlivo ukrytý výtlačok v zakázanom oddelení. Viem, viem, že nie si sériová výroba pre každého, nie pre mňa, ale prototyp.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nádej, že muž po akom túžim reálne existuje, príklad toho, že svet nie je taký čiernobiely ako ho dnešná doba maľuje na plátna našich duší.

Voda má rôzne podoby. Ty ma poznáš ako tropické more, kým pre väčšinu som ľadový oceán. Ja vybuchujem, ty tráviš potichu , ale škorpiony sú rieky, ktoré sa vlievajú do oceána rýb, len voda plynie iným tempom. 

Od škôlky až po strednú som vyrastala v pekle a prežila len vďaka vedomému vyvražďovaniu svojich citov a všetkých ich prejavov, až som prestala existovať - neurob to isté. Našťastie som dostala obrovský dar a druhý život a tu som ukecaná, precitlivená a čo na srdci to na jazyku a Teba mám neustále v mysli aj vo svojich slovách. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem byť bez rozhovorov a času s Tebou, ale keď som s Tebou, chutí to akosi inak. 

V živote je okrem smrti, sociálnej demokracie a daní málo istôt, ale ja som patrila medzi ne, lebo si vedel, že kým žijem, som tu a stojím po Tvojom boku a podporím Ťa nech už ide o čokoľvek, vysekám z väzenia, či len vytiahnem z járku, pretože ty a ja sme tím. 

Je ťažké milovať niekoho, kto o tom nevie a ešte ťažšie niekoho, kto o to nestojí. Kto vie, či som Ťa takto prenasledovala aj v predošlom živote a nepoučila sa, kvôli čomu to teraz prežívam znova, aby som niečo spravila inak - stavím sa, že áno. 

Najkrajší čas s Tebou? Keď sme večer sedeli na lavičke na nábreží Temže a pri nás sa Indovia napchávali smradľavým jedlom z McDonald´s a ty popíjal gin, pohľady na vysvietený Londýn a moje zas na Tebe. Tá horúca noc, ktorú som až do rána presmiala, pretože som nevedela od toľkej rozhorúčenej energie zaspať a čo so sebou robiť a ty si mi ráno, po prebudení, celý dokrčený z noci zbehol do obchodu po čerstvé pečivo na raňajky. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Doma vždy vravím, že ak sa nevydám za Teba - tak to bude indická svadba a ja v modrom sárí. Potom mi bude stačiť, keď Ťa budem mať len rada, a to budem, pretože si pre mňa vzácny a vždy mi bude záležať na Tvojom šťastí, láske a spokojnosti - až kým bude moje srdce tĺcť. Viem, že to vieš, ale chcem Ti to povedať ešte raz - pre istotu - keby sme náhodou zrazu zmizli z povrchu zemského . 

Bojím sa Ťa čo i len náhodou dotknúť alebo objať, aby si mi neublížil, pretože mám strach z Teba a intenzity tejto blízkosti, lebo keď sme spolu, odohráva sa toho v mojej duši priveľa. 

Kto som Ti, že mám takéto reči? Neviem. Neviem kým sme si navzájom. Ak by existoval Boh, veru ani on by to nevedel. Je to komplikované, ale ja nie som bludisko, v tom, čo je skutočne dôležité - v podstatných veciach mám jasno: že chcem Teba. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Som impulzívna a precitlivená, často zápasím s búrkami nad moriami svojich citov, ale stačí jeden Tvoj pohľad a hneď som bezpečne ukotvená v prístave nášho spojenia.

Hoci sa budú roky nad nami bleskurýchlo premávať, naše rodiny rozrastať a scvrkávať, budeme sa ženiť a vydávať, ale snáď nikdy nie rozvádzať... my dvaja - ostaneme - navždy - spojení. 

ty a ja
ty a ja 
Sonya Haraszti

Sonya Haraszti

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Anglické dievča, dievča s minulosťou žijúce v hmlistom Albione.Komplikovaná. Zoznam autorových rubrík:  O mneListy pre nehoNa káveNezaradenéBehind blue eyes

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu