reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Sonya Haraszti

Sonya Haraszti

Bloger 
  • Počet článkov:  67
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Anglické dievča, dievča s minulosťou žijúce v hmlistom Albione.Komplikovaná. Zoznam autorových rubrík:  O mneListy pre nehoNa káveNezaradenéBehind blue eyes

reklama

O mne

Ako zabiť komfortnú zónu introverta? Napríklad skupinovou jazykovou výmenou.

Sonya Haraszti

Ako zabiť komfortnú zónu introverta? Napríklad skupinovou jazykovou výmenou.

Asi tak pred mesiacom ma spaľovala obrovská túžba praktizovať cudzie jazyky naostro, so skutočnými ľuďmi. Čítanie textov, appky v mobile ma už pomaly prestali baviť a chcela som živého človeka, čo so mnou v danom jazyku prehovorí.

  • 9. aug 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 270x
  • 1
20. November – Pamiatka obetí transfóbie.

Sonya Haraszti

20. November – Pamiatka obetí transfóbie.

20. november bol medzinárodným dňom Pamiatky obetí transfóbie (Transgender Day of Remembrance) na počesť zavraždených trans ľudí.

  • 22. nov 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 157x
  • 0
Pod kožu. Stredná a bezstarostné roky šikany.

Sonya Haraszti

Pod kožu. Stredná a bezstarostné roky šikany.

Prvý týždeň na strednej som strávila v nemocnici, keďže u mňa v poslednom ročníku základnej školy mutovanie neprebehlo správne a postupne som stratila svoj hlas a to doslova.

  • 6. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 343x
  • 0
Orgazmus náš každodenný...

Sonya Haraszti

Orgazmus náš každodenný...

... alebo darujme si z lásky orgazmus. Také silné slovo a predsa sa ním ohadzuje tak ľahkovážne. Rozdiel medzi ženským a mužským orgazmom.

  • 14. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Monológy vagíny: Dilatácia. Vaginoplastika. Búrame stigmu.

Sonya Haraszti

Monológy vagíny: Dilatácia. Vaginoplastika. Búrame stigmu.

Dilatácia je vlastne zavádzanie dilatárora (vibrátora) do vaginálneho kanála neovagíny po vaginoplastike, ktorá zabezpečí optimálnu elasticitu stien vagíny a umožňuje jej penetráciu.

  • 22. jan 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Transgender - zväčšenie poprsia, ďalší zárez na tele

Sonya Haraszti

Transgender - zväčšenie poprsia, ďalší zárez na tele

Pred dvoma týždňami som podstúpila augmentáciu prsníkov a s celkovým výsledkom som spokojná, i keď čo sa týka priebehu liečby a hojenia, je to už horšie, ale začnem pekne od začiatku.

  • 26. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Lásky skrat, peňazí krach, život na dlh vo finále po zmene pohlavia

Sonya Haraszti

Lásky skrat, peňazí krach, život na dlh vo finále po zmene pohlavia

Iba pred pár rokmi som bojovala, aby som sa oslobodila od tela, ktoré ma väzní, od príkazov a očakávaní okolia, aby som bola slobodná a keď sa už pre mňa slobodné rozhodnutia a činy stali skutočnosťou,

  • 7. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 0
Každodennosť a vzťahy po zmene pohlavia

Sonya Haraszti

Každodennosť a vzťahy po zmene pohlavia

Spomínam si na prvé týždne po tom, čo som konečne uvidela svoje meno, čierne na bielom, Sonya Haraszti na svojom rodnom liste, papieri, ktorým svet uznal moju existenciu.

  • 27. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 696x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu